اخبار

اهمیت فضای مجازی و ضرورت نقش آفرینی آگاهانه فعالان این عرصه

مقام معظم رهبری:
فضای مجازی، صحنه نبرد تمام‌عیار دشمنان خبیث خارجی و خودباختگان عنود و لجوج و بی‌هویت داخلی علیه ارزش‌های دینی، ملی، فرهنگی و اعتقادی ملت نجیب ایران اسلامی است. این فضای مجازی، برای من آن‌قدر اهمیت دارد که اگر مسئولیت سنگین رهبری بر دوش این حقیر نبود قطعاً مدیریت فضای مجازی را بر عهده می‌گرفتم.
بنده از همه عزیزان دل‌سوخته با هویت ایرانی و اسلامی که در مقابل هجمه سنگین و ناجوانمردانه دشمنان خارجی و داخلی به اعتقادات ملی و اسلامی، مردانه و مظلومانه ولی آگاهانه ایستاده‌اند و طعنه‌های ناآگاهان و خودباختگان را تحمل می‌کنند؛ صمیمانه تقدیر و تشکر دارم.

از شما فعالان انقلابی در این عرصه مجازی، می‌خواهم که طعنه‌های ضدانقلاب داخلی و فتنه گران و دشمنان خارجی، شمارا ذره‌ای ناامید نکند… ان‌شاءالله که اجر شما رزمندگان عرصه نبرد مجازی، نزد خدای متعال محفوظ است.

شما فعالان انقلابی عرصه مجازی، همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس، شیران روز و زاهدان شب هستند.

💠نکته:
عرصه سواد رسانه‌ای، عرصه مجاهدت در میدان #جنگ_نرم و #جنگ_هوشمند علیه ملت ایران است. ملتی که روزانه در معرض هزاران پیام تولیدشده جهت ناامیدی، بدگمانی، ترس، انزوا و…. قرارگرفته و قدرت تجزیه‌وتحلیل پیام‌های رسانه‌ای (انواع رسانه یعنی سینما، تلویزیون، خبر، عکس و….) رادارند، به‌گونه‌ای برای رویارویی با نبرد رسانه‌ای تمام‌عیار علیه ایران اسلامی مهیا گشته‌اند.

فعالان عرصه سواد رسانه‌ای و کنشگران فضای مجازی باید بدون درنگ در راستای تولید محتوای دقیق و فاخر علیه هجمه رسانه‌ای دشمن اقدام کنند. گاهی سکوت یا اقدامات دیرهنگام باعث بسط شایعات شده و اطلاع‌رسانی‌های بعدی دیده و خوانده نمی‌شوند. سواد رسانه‌ای دیگر یک موضوع لاکچری و شعاری نیست که نسبت به آن بی تفاوت باشیم. سواد رسانه‌ای امروز ضرورتی حیاتی است که غفلت از آن می‌تواند غیرقابل‌جبران باشد.

🔅معصومه نصیری ـ قائم‌مقام انجمن سواد رسانه‌ای ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا