کتاب
کتاب « تبلیغات ایده تا اجرا»
به گزارش عصر هوشمندی، در کتاب « تبلیغات ایده تا اجرا» تالیف معصومه نصیری آمده است: کسانی که در عرصه تبلیغ گام مینهند باید بدانند چگونه میتوانند نقطه کانونی ذهن، روان و توجه مصرفکننده را هدف قرار دهند و او را در زمینه انتخاب کالایشان اقناع کنند. آنها همچنان میدانند تبلیغات باید منجر به فروش شود. کتاب پیش رو به طور خلاصه تلاش کرده تا علاقهمندان به کسب دانش در زمینه تبلیغات را با اصول اولیه آشنا کرده و با بیان آنچه در گام نخست برای ورود به این عرصه لازم است در نظمدهی ذهنی در این زمینه کمک کرده باشد.
پایان پیام