منوی محتوای رسانههای اجتماعی

محتوای عالی رسانه های اجتماعی مانند یک غذای لذیذ در کنار هم هستند که شما باید تمام ترکیبات را فقط در یک ترکیب مناسب داشته باشید تا بتوانید حتی نیاز به خاص ترین غذا را نیز برآورده کنید. |
اکنون که تقریباً همه مشاغل این ایده را پذیرفته اند که مجبورند محتوای خود را در رسانه های اجتماعی منتشر کنند، مشکل بعدی این است که چه چیزی باید ارسال شود و چه موقع ارسال گردد. رسانههای اجتماعی می توانند روابط برقرار کنند و مشتری، ارباب رجوع و بیماران واجد شرایط را به خود جلب کنند. با این وجود، زمان، توجه و ارایه یک استراتژی محتوای هوشمندانه است تا بتوانید نتیجه مورد نظر خود را بدست آورید. بارها و بارها این احساس تاسف را می شنوم که رسانه های اجتماعی اتلاف وقت هستند و کاری برای تجارت من انجام نمی دهند. خوب اگر اینگونه باشد، من پیشنهاد می کنم استراتژی محتوا نداشته باشید و محتوایی را ایجاد نکنید که برای مخاطبان تان جذاب باشد. وقتی درست انجام شود، رسانه های اجتماعی می توانند یک تجارت ایجاد کنند و این کار را سریع انجام می دهند. بنابراین مردم می خواهند در فیدهای اجتماعی خود چه محتوایی ببینند؟
انواع متنعی از محتوا • محتوای آموزشی که به آنها کمک می کند چیزهای جدید یاد بگیرند یا جواب مشکلات و مسایلی را که با آنها سر و کار دارند، پیدا کنند. • محتوای الهام بخش که ایده هایی را به آنها هدایت می کند و روحیه آنها را بالا می برد. • محتوای خلاق و به خوبی طراحی شده که هنگام حرکت از طریق فید آنها، چشم آنها را به خود خیره می کند. • داستانهای شخصی مربوط به پشت پرده هایی که به مخاطبان شما فرصتی می دهد تا در مورد افراد و نحوه فعالیت شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. • محتوای مربوط به داخل حرفه که به مخاطبان خود اجازه می دهید اطلاعات بیشتری در مورد عملکرد، فلسفه و نحوه فعالیت شما کسب کنند. اگر تنها فیلم های آموزشی ارسال کنید، مخاطبان شما به دلیل اینکه به دنبال انواع مختلفی از مطالب می گردند، از محتوای شما دور می شوند… محتوای عالی رسانه های اجتماعی مانند یک غذای لذیذ در کنار هم هستند که شما باید تمام ترکیبات را فقط در یک ترکیب مناسب داشته باشید تا بتوانید حتی نیاز به خاص ترین غذا را نیز برآورده کنید. شما باید محتوای خود را به گونهای تنظیم کنید که برای هر سیستم عاملی فرمت شود و متن را طوری تنظیم کنید که لحنش مناسب باشد. سپس از داشبورد مدیریت رسانه های اجتماعی مانند Sendible برای بارگذاری، برنامه ریزی و ارسال مطالب خود استفاده کنید. یک مطالعه جدید نشان داد که دارندگان مشاغل کوچک به طور متوسط شش ساعت در هفته صرف تولید و انتشار محتوای رسانه های اجتماعی می کنند.
منبع: http://proactivereport.com مترجم: مریم میرعبدالحق شارا |