اخبار

مخاطبان این زمانه

به گزارش عصر هوشمندی، دکتر یونس شکرخواه نوشته است: #مخاطبان این زمانه به کانال‌های متعدد اطلاع‌رسانی دسترسی دارند و فقط از شما #پیام دریافت نمی‌کنند.

در دوران رسانه‌های نوین، #مخاطب_انبوه معنا ندارد و به جای رقابت غول‌های رسانه‌ای قدرتمند برای جذب #مخاطب شاهد رقابت و گاه همکاری افراد مستقل و شرکت‌های کوچک هستیم (تفاوت پخش گسترده و پخش محدود)

پس به پس‌فرست‌های مخاطبان توجه ویژه داشته باشید و به سرعت به آن‌ها پاسخ دهید. فرایندهای ارتباط و کنترل را – اگر اصلا وجود دارند – پیوسته چک کنید و ببینید چقدر قابلیت حل مشکلات مخاطبان را دارند؟

 

هرگز بابت خدماتی که می‌دهید به مخاطبان منت نگذارید. حتی بابت بعضی از خدمات سکوت کنید.

ما در فضایی رشد کردیم که رسانه‌ها برایمان برنامه ریزی می‌کردند. حالاهمه چیز تغییر کرده است: مخاطبان؛ خودشان برنامه‌ریز شده‌اند.

 

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا