اخبار

داده کاوی ها درباره اینستاگرام چه می گویند؟

به گزارش عصر هوشمندی، برای بررسی فضای #اینستاگرام و ارزیابی میزان تمایل به دنبال کردن محتوای کاربران ایرانی، لایف‌وب به داده کاوی و ارزیابی ۱۰۰۰ صفحه‌ کاربری که دارای بیشترین تعداد دنبال‌کننده هستند، پرداخته است

🔻 ارزیابی بر اساس #محتوا
🔸۸۰٪ محتوای منتشر شده در این شبکه‌ی اجتماعی به ۶ موضوع تقسیم می‌شود:
🔹 #سلبریتی با ۲۸٪
🔹 #سرگرمی ۲۳٪
🔹 #آموزشی ۹٪
🔹 #اینفلوئنسر و شاخ ۷٪
🔹 تجاری و #کسب_و_کار ۷٪
🔹 #مدلینگ و زیبایی ۶٪
🔸 ۲۰٪ محتوای صفحات در ۱۰ دسته‌بندی دیگر قرار دارند که به انتشار سایر موضوعات در اینستاگرام می‌پردازند

🔻 ارزیابی بر اساس #تصویر
🔸بررسی #پوشش مردان و زنان حاضر در تصاویر محتواهای منتشر شده در صفحات برتر:
🔹 #مرسوم ۴۴٪ (منطبق با پوشش عرف رایج در صداوسیما و فیلم‌های سینمایی دارای مجوز از وزارت ارشاد)
🔹 #ضد_فرهنگی ۳۳٪ (بخشی از بدن در آن نمایان است و از لباس‌های بدن‌نمای نامتعارف استفاده شده است)
🔹 #مستهجن ۲۴٪ (نمایش عریان یا نیمه برهنه بدن)

 

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 2 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا